CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 17 May 2011

l.i.f.e :)

Kesimpulan yang boleh di rungkai kan
dalam realiti hidup ni ..
Janganlah kite sesekali menghancurkan hidup kite hanya kerana
kemewahan hidup.. If Keluarga bukan kepentingan
tetapi Kawan yang ada selalu dengan kauu tue lah yang selalu ade time kau sedih , suka , duka .
Walaupun orang pandang diri sebabgai seorang Student . Berpelajaran tinggi.
Berduit . Itu sebenarnya bukan lah segalanyer .. yang penting Maruah dalam diri kauu sebagai 
seorang perempuan ... Kami di sini hanya mampu Ber - DOA untuk kauu 
agar kau dapat HIDAYAH dari Allah swt . Aku bukan seorang insan yang beriman ..
tapi aku mampu berdoa untuk kauu agar kau berubah dan sedar kesilapan kauu ..

Kesimpulan kedua #
KURAFAT 
kauu orang percaya benda-benda Alam mistik ni ?
Aku tulis bukan kerana aku suka suka nak tulis
tapi ni sume Realiti Hidup yang pernah aku alami ..
hidup yang ta sudah-sudah nak menghancurkan kita dengan benda-benda 
kurafat ni ..
So , aku nak bagitahu bukan sume orang di dunia ni baik dengan sifat..
tapi di sebalik . Even kawan-kawan sekalipon..

Kesimpulan Ke-Tiga #
TABAH
sumpah doe kauu memang tabah 
walaupun umur kau baru setahun jagung .. 
kauu terlalu tabah dalam menghadapi liku-liku hidup ni..
aku selut kauu lah kawan .
even kite baru berjumpa dan bersama dalam beberapa hari 
aku tahu kau seorang yang baik ..
aku dapat rasa tu . 
Aku ingat aku dapat tengok benda-benda camtuh dalam tv ..
but REALITI beb .. 
akuu  selalu doakan satu hari nanti kau dapat kebahagiaan dalam 
semua perkara . amin .. 

so , kesimpulannyer ..
even kite susah .dan menderite .. 
ada lagi orang yang LEBIH menderite dari kite..
so , hargailah maruah..
hargai lah ALLAH yang selalu ada dengan kita..
hargailah keluarga dan hargailah diri sendri ..

0 comments: