CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 10 May 2011

Me Aniversery ♥



♥Heppy Anibersery

4month

hahah burok benauunyer rupe saya??
takpelah buruk buruk saya ponn ade orang sayang kan awak?
hey heppy aniversery .. 
dekat sini saya nak mintak maaf kalau selama saya kapel dengan awak
saya banyak menyakitkan hati awak..
saya tahu silap n dosa saya bnyak dgn awak tapi itu ta bermakna
saya ta sayang awak tau !
yang ni lagi besst . 
1st TIME
naik bus dengan awak tauu.
rasa gementar di dada ku ini.. ewahh .
hahahaha..
tapi memang cool jugak dalam bus kan awak..
sebaik awak ada kalau tak saya da mati sejuk ..
XDD
awak awak .. saya sayang awak tauu ..
ehm . actly saya ta kisah ponn awak cmne.
GEMOK KE KURUS KE
saya tetap sayang awak.
sekarang ni awak tengah ber - DIET
saya tahu awak boleh kurus slim shady . haha
but saya ta pkse . itu semua pon untuk awak juga kan.
tapi saya nak awak perfect dalam semua benda.
tunjukkan yg awak boleh.

ILOVEYOUSOMUCH
HEPPY ANIVERSERRY
CHEERS BEBYY & ABIE 


0 comments: