CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday 19 May 2011

s o r r y : (

em . harini menangis . gelak ketawa sume ada . 
mungkin sikap aku yang ta guna ni menyebabkan aku bercakap kasar dengan kauu.
aku tahu aku ni ta guna . aku tahu aku bukan yang terbaekk .
aku selalu sakedkan hati . aku selalu maki kauu
tapi sumpahh bukan ber-makna aku ta sayang and cinta kau..

kau tahu aku bukan sengaja na keluar kan kate-kate kesat kat kau
tapi kau faham ta bila orang da marah .. 
aku tahu kau benci . kau telan semua apa yang aku cakap .
tapi jujur dari hati bila aku marah je aku akan maki kau sebab apa sebab itu bukan diri aku
kau tahu kan aku camne . aku pun bukan suka na memaki . aku dah mula na berubah
jadi  seorang kapel seperti yang kau na . aku tahu . 
awak . ta semua manusia perfect . macam saya . saya ta sempurna . 
saya memerlukkan masa untuk berubah . saya mahu kan hubungan yang lama ,
saya sayang awak tahu . saya ta tahu na bukti kan cmne yang saya betu-betul sayang n cinta kan awak . awak . entahla camna saya na terangkan lagi sikap saya ni camne .
kalau awak rasa saya bukan yang terbaekk . awak fikirlah . saya tahu saya dah ucap perkataan CLASH dua kali tapi itu time saya marah . sume alasan time saya marah . sebab if saya marah saya akan cakap yang bukan bukan . so , awak tahu kan na buat apa sebab saya baru bagithu awak tadi . 
Yess !! awak kol saya . dan awak kata blog dengan awak mana penting . saya ter-pakse cakap blog sebab kalau saya terus on-kol dengan awak . awak dengan saya akan bertekak sepanjang masa . sebab duadua ego . ta de sorang pun yang ber-tolak ansur . sebab sorang dah maki . duedue maki memaki balek kan? 
saya ta kesah lepas ni awak na pikir apa tentang saya . dengan kesilapan yang dulu tuh membuat kan awak ta percaya siapa diri saya kan? saya dapat rasa tuh .
awak tahu ta , setiap kali saya tulis kat blog ni saya sendiri akan menangis sebab apa? sebab saya tahu awak tengah menangis . saya sedar kesilapan saya . saya ta pernah anggap awak ni HANJING ATAU BABI . so plss jangan cakap macamtuh sebab ia nye boleh buat darah saya naek . saya ta anggap . awak . bila marah . marah tuh akan menguasai diri kita . so .. ehm . awak fikirla . kita dah besar . dah matang . dah boleh fikir .
kalau awak rasa meluat dengan saya . awak cakap okayh . 
kalau ta saya harap kita ta jadi camni lagi .

i love you 

0 comments: