CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 18 May 2011

l.o.v.e

okayy .
pasal update semalam tu bukan aku suka suka nak delete
cuma aku nak update siked nama pun blog kan ?
so kena lah update mana yang ta puas hati kan ?

okay lah for your information
iloveyou 
imishyou 
ineedyou 
iwantyou 

tau cik Rara saya ni.
saya tahu saya banyak dosa dan silap selama saya bersama dengan awak
saya nak sangat menjadi seorang 'suami' yang menjaga isterinya
menjadi seorang 'badut' yang selalu menghiburkan awak
menjadi seorang 'pengusti' yang selalu melindungi awak
menjadi seorang 'romantik' yang selalu membelaii awak
walaupun saya ta buat semua itu tapi saya akan cuba menjadi semua yang saya tulis
saya mencintai awak bukan kerana apa-apa alasan
tapi saya mencintai atas dasar hati saya yang sedang dan sudah mencintai awak..
saya akan selalu ingin menjadi kapel yang paling terbaekk untuk awak..
tapi saya selalu melukai awak..

Jujor saya cakap sape-sape pun yang saya suka ..
ta dapat tandingi hati saya kat awak tau ! okayy
saya tahu saya ter-suka seseorang tapi mungkin kesilapan saya..
mungkin cabaran dalam hubungan kita.. silap yang kita buat tu sedang mengajar saya 
menjadi seorang yang matang dalam perhubungan ..
pasal Penk sorang lagi tuh .. saya ta SKANDEL punn dengan dia . cuma melayan camtuh..
okayy .. satu lagi kesilapan besar saya lakukan tapi tuh semua tak berhasil menghancurkan
hubungan saya dengan awak.
saya nak awak yakin yang saya betul-betul sayang , cinta , rindu dengan awak ..

so , i hope i can love you until my last breath...

0 comments: